10-10-2013 / Living: Kleurenpalet verbouwing


Afgelopen week vertelde ik jullie dat ik mijn kamer ga verbouwen. Ondertussen ontstaat er een steeds beter beeld van hoe ik het wil hebben. De hoofdkleuren voor mijn kamer zijn bekend haha! Het kleurenpalet hierboven worden de basiskleuren.

Mijn kamer is op zolder waardoor ik weinig muren heb. Best vervelend met het uitzoeken van een kast en voor accessoires aan de muur. Het schuine dak zorgt dan wel voor sfeer en mijn kroonluchter past perfect in de punt. Het is mij wel gelukt om een geschikte kast te vinden voor de zolder en ik weet een goed plekje voor mijn travel scratch map.Mijn bed heb ik ook uitgezocht: strak, simpel en wit, net als de kast. Een boekenkastje die wij thuis hebben staan ga ik opknappen en wit verven.

Voor de muren heb ik zelfs al verf gekocht en die krijgen een warm kleurtje. Ben zo benieuwd hoe de kleur uitpakt! De vloer gaat waarschijnlijk grijs/antraciet worden, maar ik twijfel nog tussen laminaat en vloerbedekking. De accessoires gaan ervoor zorgen dat de boel een beetje kleur krijgt, maar wel met zachte kleuren. En veel zilver!

In principe weet ik nu dus best goed wat ik wil en hoe ik alles wil hebben staan! Alleen nog kiezen wat voor vloer het moet worden en nog een aantal meubeltjes uitzoeken, zoals een nachtkastje en een stoel. Ik ben zo benieuwd hoe het er straks uit ziet! Durven jullie een gokje te wagen welke kleur mijn muren krijgen?

5 opmerkingen:

  1. Leuk moodboard!! Ik ben benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren heb je uitgezocht. Ben benieuw naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gok dat je muren lila-tinten krijgen. Vind het een mooi kleurpalet, rustig en elegant maar totaal niet saai. Veel plezier nog met de verbouwing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk moodboard. Ik ga voor limegroen op je muur! Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je een kleurenmoodboard hebt gemaakt! Ik ga voor mintgroen:)!

    BeantwoordenVerwijderen