27-08-2013 / New in: bordeaux rode veterboots



Ik was bang dat ik dit jaar weer geen laarsjes kon vinden. Het tegendeel is bewezen. In ongeveer een week tijd heb ik twee paar kunnen scoren!! Opvallend zijn alle leuke korte modelletjes en de veterboots. Echt genoeg leuke schoenen dit jaar (vind ik dan).

Deze bordeaux rode laarsjes heb ik echt last minute gescoord in Londen. Ik had nog 20 minuten voordat ik naar de metro ging, richting de bus voor naar het vliegveld. De Aldo zit tegenover het metrostation op Govent Garden en daar liep ik tegen deze laarsjes aan. Ik zag ze in het zwart met zilver en moest ze passen! Totaal geen laarsjes voor mij, maar ik zag ze staan en dacht bingo haha.

De verkoopster kwam met het rode paar aanzetten, omdat ze zwart niet meer hadden in mijn maat. Uiteindelijk hadden ze het zwarte paar nog gevonden en ook nog in de kleur bruin. Gelukkig zaten ze lekker, maar welke kleur moest ik nemen? Tijd om na te denken had ik niet en voor een twijfelaar was het echt snel rekenen en bedenken wat ik wilde. Zwart (met zilver!) is altijd goed en safe, maar de rode zijn weer eens wat anders. Een aantal zwarte laarzen heb ik dan ook al. Bordeaux rood kan ook bij super veel gedragen worden en dus kocht ik deze nog last minute bij Aldo op Govent Garden. Super blij rende ik naar de metro en toen door naar het vliegveld. Ik denk dat dit laarsjes worden die ik heel veel ga dragen aankomende herfst en winter!

Hier nog even de link van Aldo en de schoenen. Wat vind jij van de veterboots trend?

11 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt heel leuk! Leuk die bordeaux kleur, perfect voor deze herfst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeel erg leuk!! Lekker stoer, maar toch ook vrouwelijk, classy.. ja goede deal gesloten! Vind ze stiekem misschien wel leuker dan zwart;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha mooi verhaal! Hele toffe laarzen ook; ik vind die kleur juist geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh meid die zijn leuheuk! Ik zoek ook nog leuke veterbooties!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze super vet!! Als ik geld had, zou ik ze kopen. :3
    Haha, leuke blog trouwens!

    xx Claudia van Allthatmatters.tk

    BeantwoordenVerwijderen