15-08-2013 / Mini vacation: Londen!


Twee weken ben ik nu ongeveer bezig met mijn stage (redactiestage). Vandaar dat het wat rustiger is op mijn blog. Ik zit namelijk heel de dag achter mijn computer en 's avonds is het dan wel lekker om even geen laptop te zien.

Maar morgen heb ik een mini vakantie naar Londen. In Februari had ik de spontane actie om samen met een vriendin een weekend naar Londen te gaan. Dit keer ben ik er 5 dagen om een vriendin op te zoeken die nu stage loopt in Londen. Dit keer dus meer tijd om Londen te ontdekken, een local reisgids haha en geen sneeuw. Als jullie nog goede last minute tips hebben hoor ik het graag! Ik heb er zin in en kan niet wachten. Morgenochtend vlieg ik om 9.00 uur, top tijd!

11 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier! En success met je stage :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, heel veel plezier! Volgens mij is vijf dagen ook precies genoeg om je echt 'op vakantie' te voelen, weg van de stage.
    Ben benieuwd naar je verslag, ik neem aan dat dat er wel komt? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!!! Heel veel plezier in Londen en ik wacht met smart op tips!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh gaaf Londen! Veel plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk! Heel veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beetje laat, maar nog veel plezier in Londen!

    BeantwoordenVerwijderen