17-06-2013 / Shopping is my cardio

Shopping is my cardio, zeg dat wel! Een dagje shoppen in Amsterdam levert mij zo 14.000 stappen op met mijn Up by Jawbone. Bij een dagje Amsterdam is het niet gebleven en de laatste tijd heb ik weer veel gekocht. Tijd voor een update. Te beginnen met We are Labels, een winkel in Amsterdam. De vorige keer heb ik deze winkel ontdekt in de Utrechtssestraat. Ze verkopen hele leuke merken. Mijn vriendin nam ik afgelopen week mee naar de twee winkels. Ik kocht een hempje van Numph, New York t-shirt van Blend en een spijkerbroek van Blend. Deze spijkerbroek zit als gegoten, de lengte is perfect en maar 40 euro.

In Amsterdam kocht ik ook nog een koektrommel bij H&M. Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen, maar hij is zo leuk. Een bijpassende roze pyjama nam ik ook nog even snel mee. En zie je die kleurige All Star? Na lang twijfelen besloot ik ze maar gewoon mee te nemen. Ik heb nooit kleur in mijn schoenen, lekker basic, maar voor de zomer onder een spijkershort met een leuke top zag ik het wel voor me. Laat die zon maar komen woensdag.

Ik kocht nog meer, twee leuke jurkjes van de H&M voor over de bikini (een leuke bikini kan ik trouwens nergens vinden. Iemand tips?), een Moleskine agenda, High tea boek in de sale bij de Bijenkorf, Lancaster Tan Preparer, Foundation van Lancome, sjaal van de Zara, Paperchase boekje, vaderdagcadeaus etc.

Ik hoop het bloggen vanaf volgende week weer op te pakken en ook jullie blogs te lezen. Volgens mij staan er nu een paar duizend open op Bloglovin, oeps. Met een paar weken zomervakantie in het vooruitzicht moet het goed komen!

10 opmerkingen:

  1. Leuk! Vooral die koektrommel is echt heel gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk! :D Ik heb ook gympies in die kleur, alleen zijn die van de primark, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De koekjestrommel! Erg leuk!
    En winkelen is voor mij ook een workout, gek genoeg val ik er nog echt van af ook. Compenseert het uitgavenpatroon weer een beetje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk allemaal :D

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, heerlijk even echt goed shoppen! Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe items allemaal! Je loopt inderdaad wat af met al dat shoppen; grappig dat je het aantal stappen hebt bijgehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, jaaaaa dat is zeker cardio!! Dat roze bakje van The Bakery en de roze all-starss, si favo's!!

    BeantwoordenVerwijderen