28-06-2013 / Running


Door de Ladies Run ben ik aangestoken om te hardlopen. Samen met mijn zus heb ik (nog hetzelfde weekend als de Ladies Run) ons ingeschreven voor de Dam tot damloop. Niet dat ik daarvoor al echt heb hardgelopen en hardloopschoenen heb ik ook nog niet in mijn bezit. Kleding is ondertussen wel al gekocht, maar de schoenen zijn dringend nodig. Mijn Nikes zijn wel oké, maar niet echte hardloopschoenen. Wie had gedacht dat ik toch nog zou hardlopen? Fijn is het wel en een leuke afwisseling met de sportschool.

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je de hardloopkoorts te pakken hebt! Succes met trainen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij is heel blogland aan het hardlopen inmiddels, I love it! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij ook, iedereen wordt aangestoken met het hardlopen haha!

      Verwijderen
  3. Succes met hardlopen! Het is echt een hele leuke sport!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes met het zoeken naar de juiste schoenen en daarna natuurlijk met de rest. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk dat jullie samen gaan rennen. Veel success!

    BeantwoordenVerwijderen