01-06-2013 / De rozenmaand 'Juni'




























Het is Juni en dat betekent dat we alweer bijna op de helft zijn van 2013! Nog even en de zomer kan beginnen:)
  • Het moet officieel zomer worden;
  • De maand van het Heilige hart;
  • Mijn laatste tentamens vinden plaats en dan is het tweede jaar alweer afgelopen;
  • Een maand met veel sporten;
  • Durf ik mijn winterjas naar de stomerij te brengen;
  • Rozenmaand;
  • Een vakantie naar de zon boeken;
  • En een stedentrip naar Londen boeken om een vriendin op te zoeken;
  • Veel terrasjes pakken (duimen!);
  • Helpen met de verhuizing van mijn zus en haar vriend;
  • Kleurrijk;
  • Jupiter;
  • Het buiten leven kan beginnen;
  • Juni heeft 30 dagen om van te genieten;
  • Krijgt mijn vriendin haar diploma, afgestudeerd!;
  • Borrels om van alles af te sluiten;
  • 'Puur restaurant week' gaat van start;
  • Nog veel meer! 
  • En bij jou?

6 opmerkingen:

  1. Fijn lijstje! Ik kijk zo uit naar lekkere zwoele zomeravonden met lekkere drankjes en hapjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De maand waarin ik 19 word! Die ben je vergeten hihi ;)b

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan niet wachten tot het zomer word! Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW just what I was searching for. Came here by searching
    for outlet nike factory

    Also visit my web blog; nike air max on sale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tip 'puur restaurantweek', even goed in de gaten houden! Succes met de laatste lootjes op school en daarna heeerlijk genieten van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen