25-05-2013 / Photo journal

Er zijn weer twee weken voorbij en ik heb weer wat foto's gemaakt met Instagram. Ik merk dat als ik ondewer ben, ik steeds minder foto's maak! Ik ga de komende weken weer mijn best doen en lekker veel foto's maken. Hier een indruk van mijn afgelopen twee weken:

 Een prachtige nagellak van Mac. Eindelijk nam ik de tijd om de nagellak te testen. Favorietje ~ Maakte is de Caesar-saladwraps ~ Het was moederdag en daar hoort een ontbijtje bij ~ Daarna ging ik langs oma en 's middags speelde Feyenoord de laatste wedstrijd van het seizoen ~ Maandag kocht ik op Utrecht centraal een autoparfum, lekker ~ Dinsdag was ik vrij en startte ik rustig op met een lekker ontbijtje, een filmpje en daarna de sportschool.

Mijn Kenzo telefoonhoesje werd gebracht door de postbode ~ Na het sporten had ik een lekkere lunch ~ Er zijn heel veel kleine eendjes bij ons in de sloten, super schattig ~ Vrijdag na school ging ik samen met mijn zus een taartje eten en naar de bioscoop (The big wedding) ~ Pasta ~ Ik geniet mee van de prachtige bloemen die mijn zus gekregen heeft.

Regelmatig wandel ik met Kenzo door de Uiterwaarden langs de Lek. Hij vindt het heerlijk om daar te rennen ~ Mooi hondje ~ Het was zonnig en dit keer lakte ik mijn nagels in de tuin. ~ Mijn doelen zijn weer bereikt. Afgelopen week erg veel bewogen en de UP blijft een stimulans:) ~ Pinksterochtend ging ik naar de sportschool ~ Lunchen met een salade.

Ging ik naar de Nike outlet in Osdorp en kocht hele fijne items. Ben er zo blij mee ~ Ging ik weer naar de sportschool. Ik zit weer helemaal in de flo en baalde gisteren en donderdag dat ik niet kon vanwege school haha ~ Woensdag ging ik ook nog lunchen met een vriendin in Buren. Eerst maar eens een lekkere muntthee ~ Broodje carpaccio ~ Vrijdag was het pizza time ~ Onverwacht ga ik zondag toch naar de Toppers. Kledingdilemma! Wie gaat er ook?

11 opmerkingen:

  1. Fijne diary! Die ontbijtjes zien er heerlijk uit en wat een prachtige bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die auto parfum van Rituals is echt heel erg lekker! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk overzicht, en zo te zien ben je inderdaad lekker in de sportschool flow! Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke diary!
    Dat lakje van MAC is pretty.
    Yum die wraps zien er lekker uit zeg, munt thee is ook heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch nog zat foto's hoor. Ik had de afgelopen maanden steeds minder. Nog geen foto per dag. Deze maand gaat het beter volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk de sportschool flow! Al dat eten doet me het water in de mond lopen, hmmmm.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier bij de toppers...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat het seizoen weer afgelopen is hé!
    Het eten ziet er allemaal heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oehh je kenzo hoesje en je leggings zijn tres beautiful! xxx

    BeantwoordenVerwijderen