30-03-2013 / Photo Journal

Zaterdag had ik besloten om naar Utrecht te gaan. Mijn moeder ging gezellig mee en wij hebben heerlijk geshopt. Dat hebben jullie al gezien in de shoplog. 's avonds had ik een feestje van Francis. Een uur te laat haalde ik een vriendin op in Rotterdam en reden wij samen naar de cocktailparty ~ Zondag heb ik echt niets gedaan ~ Maandag was ik weer in Rotterdam en lunchte ik bij Bagel and beans. ~ Je zou denken dat Kenzo op pad was geweest en had gesport, luilak! ~ Woensdag had ik de stijltang er ook weer bij gepakt ~ 's avonds ging ik bij SUMO eten samen met mijn projectgroep ~ Op de terugweg wachten bij de Starbucks. Dat is toch fijner dan een uur op het perron te zitten. De tijd gaat tenminste wat sneller en het is er warm! ~ Mijn fiets vond ik 's avonds terug in de bosjes ~ Donderdag en vrijdag waren twee dagen op school. Zaterdag ging ik boodschappen doen.


Zaterdagse lunch ~ 's middags bakte ik de hazelnoot cake en in de avond maakte ik pizza ~ Goed belegde pizza ~ Eetsmakelijk ~ Zondag was weer rustig. Iedereen was weg en ik bleef thuis met Dolce. Ik werkte aan opdrachten van school en keek filmpjes. ~ Lieverd ~ Maandagochtend had mijn moeder eerst de dierenarts gebeld en we konden er al gelijk terecht. De dierenarts gaf antibiotica en ontstekingremmers mee voor de eventuele middenoorontsteking. Het was zo zielig bij de dierenarts ~ De rest van de middag heeft hij geslapen, want hij was uitgeput. Kenzo snapt er niets van en houdt Dolce goed in de gaten ~ Mooie bloemen in huis.




Dinsdag kwamen mijn twee broeken binnen ~ Ging ik even naar het stadje om boodschappen te doen, naar de kleermaker en gesport ~ Wandelen met de hondjes ~ Ik weet niet wat ik van dit drankje vind. Het heeft toch wel een hele aparte smaak ~ Ananas ~ Woensdag op de trein wachten. Oh wat was het koud! ~ Eind van de middag ging ik samen met twee meiden naar Den Haag. We aten bij VIP. Geen aanrader! ~ In de trein naar huis werkte ik nog aan de folder ~ Donderdagochtend stond er weer een afspraak bij de dierenarts. Dolce was niet vooruitgegaan en eigenlijk weet de dierenarts het ook niet zo goed. Dolce lieten we achter, zodat hij, onder narcose, verder onderzocht kon worden. Hij is zo zielig. Lekker kroelen met het zieke hondje. Dat was pas een hectisch dagje. Uiteindelijk heb ik vrij genomen van school. 






16 opmerkingen:

  1. Aah die dolce :(
    Leuk om al die foodies te zien! Ga zo even doorklikken naar je hazelnootcake.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Arme Dolce!! Bij VIP zijn de pasta's inderdaad niet zo goed maar de pizza's zijn prima te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Arme dolce idd! En leuke week, lekker eten bij SUmo, jammie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's!
    Arme Dolce!
    Die broodjes en al het eten ziet er yummeh uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhh arm hondje! :( Hopelijk gaat hij zich snel weer beter voelen. Waarom was het eten bij VIP geen aanrader? Het ziet er uit alsof je weer een dynamische week hebt gehad, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De pasta's vonden wij niet lekker! Het was echt heel vet. De olijfolie lag gewoon op je bord en hierdoor was het net een soepje geworden haha. Als je kan kiezen zou ik eerder naar Happy Italy gaan.

      Verwijderen
  6. Leuk jurkje heb je aan op die 1e foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. All the food looks so yummy x

    http://Heidi-likes.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's, die bagel ziet er heerlijk uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij hebben ook een schotse herder, hebben zo'n lief karakter! Leuke foto's trouwens! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer van VIP. Klinkt als een leuke naam, maar na het antwoord dat ik net las ga ik daar nooit naartoe, haha. Sumo daarin tegen moet je week weer hebben goed gemaakt;)! Arme dolce.. hoop dat het snel beter gaat:(!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer erg leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke foto's, ook die van je zelf! Zo zielig voor je hondje :(

    BeantwoordenVerwijderen