18-02-2013 / Londen: Tower Bridge









Wat heb ik mij vergist in deze stad! Londen stond in mijn gedachte bekend als niet zo leuk, geen sfeer, industrieel... Niet heel positief dus. Een bezoekje wagen wilde ik dan wel weer zeker, want zo nieuwsgierig ben ik dan wel weer. Samen met Marita vertrok ik naar Londen! Oke, dit is dus echt een stad met karakter en mijn verwachtingen klopte voor geen kant. Sorry Londen. Wij hebben hier eigenlijk 2,5 dag gehad. Niet super veel dus, maar we waren wel eventjes weg en hebben echt genoten van deze dagen. Natuurlijk balen dat je uiteindelijk de stad weer moest verlaten, want het was zo fijn. Misschien omdat het ook zo kort was, genoten wij er extra van. Het is wel duidelijk he? Ik had bedacht om er 1 verslagje van te schrijven, maar dat worden er twee of drie. Er zijn toch iets meer foto's gemaakt dan verwacht.

Zondagmiddag kwamen wij dus aan in Londen. We vlogen op Stansted en dat was echt prima te doen. We hadden binnen no time een bus te pakken voor 9 pond en daarna pakte we de metro richting het hotel. We hadden gelijk kaartjes gekocht voor de andere dagen, ideaal. Hier hebben we ook goed gebruik van gemaakt. Het hotel zat vlak bij de metro en alles ging in 1x goed. Dit keer zijn we niet verdwaald. De reis ging allemaal zo soepel, erg fijn!

Wat zouden we eens gaan doen? Helaas regende het en begon het zelfs te sneeuwen! Vol goede moed gingen wij richting de Tower Bridge en de Tower of Londen en hebben daar wat rondgelopen. Al snel verlangde we naar een theetje en waaide we bijna van de Tower Bridge af. Een leuk stukje was ook Butler's Wharf. Dat is bij de Tower Bridge en dat bleken oude pakhuizen te zijn. Hoe bedoel je een stad zonder karakter? Foutje. Hier hebben wij ook lekker een warme chocolademelk gedronken en uiteindelijk ook nog eens een pizza gegeten. We zaten wel lekker. Een klein stukje hebben we nog langs de Theems gelopen, maar toen vonden we het toch echt wel genoeg en was het tijd om naar het hotel te gaan. Wat een fantastische eerste avond was dat in Londen.

10 opmerkingen:

  1. Londen is echt een heerlijke stad <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook altijd het idee dat Londen niet zo spectaculair is, maar misschien moet ik er zelf ook maar eens heen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas ben ik er nog nooit geweest, maar wil er nog wel heel graag een keer heen! Gewoon om te zien of het waar is hoe fantastisch iedereen het vind

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind Londen ook een super stad, zou er graag nog een keer heen gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Londen is zooo leuk! Gelukkig heb je je vergist haha. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het lijkt me super leuk om een keer naar londen te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben jaloers! londen is super leuk! gave foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mar, even twee dingen. Eén, heb je dit hele verslag gewoon kunnen tikken op je laptop met Windows? Je hebt wel leuke foto's gemaakt, ik wil echt meer weten!!! Waarom heb je mij dit nooit verteld?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben blij dat je het leuk gehad hebt en dat je van gedachten bent veranderd ;-) Londen is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie foto's, Londen is echt geweldig. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen