17-09-2012 / Diana von Furstenberg


































Diana von Furstenberg een prachtig merk vind ik dit. Op de afgelopen New York Fashion Week heeft ze ook weer een fantastisch show, met een mooie collectie neergezet. Afgelopen zomer in Singapore was ik nog in een winkel van Diana von Furstenberg. Mijn moeder en zus waren in de grootste Sephora van Singapore. Sorry beautylovers, ik ben daar snel uitgekeken en vind er niet veel aan. Oke, alleen de nagellakjes vind ik interessant. De winkel van Diana von Furstenberg zat er naast dus liep ik daar even binnen. Er hingen daar echt prachtige jurken in de winkel, maar ook onwijs mooie accessoires. Helaas is het natuurlijk ook gewoon duur. Maar ik kan wel genieten om deze mooie items te zien hangen of om de show te bekijken op het internet. 

17 opmerkingen:

  1. Heel mooi! ik heb een paar van die wikkeljurkjes van Diana von Furstenberg. Wel een investering, maar altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Dat is wel waar, Het is altijd goed en het blijft natuurlijk veel mooier. Duur maar je krijgt er wat voor:)

      Verwijderen
  2. Daar zitten inderdaad heel erg mooie kleren tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, zo'n beetje de eerste runway show waarvan ik denk: dat dragen mensen tenminste.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haal collectie zijn inderdaad altijd heel erg mooi!
    En mooie collage :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie collectie, leuke collage!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie collectie!

    xx
    Jenny / Rocknrollerr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig merk is het en super mooie collectie!

    X

    http://bagsandsushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik was toevallig van het weekend even in de winkel van DvF in het Meatpacking District. Jammer dat het zo duur is.

    PS: wel van mijn DvF sjaal afblijven hahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het ook een erg mooi merk! Maar zo duur.. jammer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind alle outfits echt geweldig. Ben ook fan van de ss13 collectie van RM by the way!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, hele mooie collectie!

    BeantwoordenVerwijderen